Podmínky spolupráce

Jak bude naše spolupráce vypadat:

Obecná pravidla

  1. Nejdřív se domluvíme, jaké služby a za jakou cenu si objednáte. Placený čas začínám měřit až od chvíle, kdy mi schválíte rozsah prací a cenu. To platí pro dlouhodobou spolupráci i pro jednorázové zakázky.
  2. Fakturuji pouze čistý čas strávený prací pro klienty. Nejrůznější pauzy, čas strávený odpovídáním na poradnách apod. si započítávám do neplaceného času a na vaší faktuře se neobjeví.
  3. Do placeného času budu počítat všechny úkony spojené pouze s vaším e-shopem včetně komunikace, odpovídání na maily a telefonické dotazy a času na schůzkách. Neúčtuji čas před potvrzením rozsahu prací, cesty na schůzky, přípravu reportů, návodů a dalších materiálů, které použiji pro více klientů, a další úkony, které se netýkají jednoho konkrétního klienta. Na měření placeného času používám Toggl, ze kterého dostanete report odvedené práce.
  4. Pokud bude možné, abyste nějakou práci udělali sami a nemuseli platit můj drahý čas, dodám vám návod, jak postupovat a jen po vás práci zkontroluji a případně doladím. Když naopak cokoliv nebudete chtít řešit a budete to chtít radši zaplatit, můžete se na mě kdykoliv obrátit.
  5. Dohodnutý rozsah prací dodržím. Jedná se o minimální rozsah prací, které garantuji. Nejspíš pro vás odpracuji nějaký čas navíc. Pokud bych potřeboval hodinu a víc času nad rámec dohodnutých hodin, pošlu vám nabídku na zvýšení počtu hodin. Hodiny navíc vždy podléhají vašemu schválení. Fakturuji vždy jen to, co mi předem schválíte.
  6. Faktury budete dostávat na e-mail případně na více e-mailových adres dle dohody na začátku spolupráce. Splatnost faktur je 10 – 14 dnů od data vystavení.
  7. Od 1. 2. 2020 jsem plátcem DPH.

Dlouhodobá spolupráce

  1. Po dohodnutí měsíčního počtu hodin získáváte nárok na sníženou cenu práce oproti jednorázovým zakázkám. Tato hodinová sazba se vztahuje se i na hodiny objednané navíc v jednotlivých měsících nad rámec předem domluvené spolupráce.
  2. Základem úspěšné dlouhodobé spolupráce je dobře zpracované zadání a dohoda, jakým způsobem budeme vyhodnocovat výsledky. Měli bychom předem vědět, co je dobrý a co naopak špatný výsledek. Budu od vás tedy potřebovat pomoc se sestavením zadání.
  3. U dlouhodobé spolupráce dostanete výstupní mail s reportem výsledků, s přehledem odvedené práce a s plánem na další měsíc na začátku každého měsíce (do 10. dne v měsíci). K reportu dostanete v dalším mailu fakturu za dokončenou práci. U nových klientů můžu vyžadovat platbu předem.
  4. Výpovědní lhůta je u všech tarifů 1 měsíc. Ukončení spolupráce probíhá tak, že po obdržení výpovědi mailem dokončím práci v aktuálním měsíci a budu pro vás pracovat ještě jeden následující měsíc. Oba měsíce vyfakturuji a vaší povinností je uhradit faktury dle splatnosti, která je 10 – 14 dnů po vystavení a odeslání faktury.
  5. Pokud budou vaše faktury po splatnosti, je možné, že dám přednost práci pro klienty platící včas. Pokud víte, že z jakéhokoliv důvodu budete platit fakturu později, ozvěte se. Domluvíme se, kdy bude faktura zaplacená a čemu se budu věnovat, než peníze přijdou.

Jednorázové zakázky

  1. V dohodnutém termínu odvedu práci a pošlu vám e-mail s informacemi, co jsem udělal, jak by měly práce dále pokračovat a případně i nabídku, jak vám můžu být dále užitečný. Po mailu s výstupy vám pošlu fakturu za hotovou práci.
  2. Zakázky v rozsahu do 2 hodin fakturuji kompletně po dokončení. U zakázek v rozsahu nad 2 hodiny fakturuji 50 % z ceny předem. Zbylých 50 % fakturuji po dokončení prací.
  3. Konkrétní služby jsou od 1. 1. 2019 popsané na webu VladimirPrichystal.cz.

Služby zdarma

U služeb zdarma nepřijímám reklamace. 😉 Pokud chcete tuto práci ocenit, můžete mi dát hodnocení na Facebooku, nebo poslat referenci ke zveřejnění na webu na e-mail.