Jednorázové zakázky mají předem dohodnutý rozsah a tím i cenu. Po schválení rozsahu prací, ceny a předání přístupů a dalších podkladů udělám dohodnutou práci a předám výstupy. Cena je pevně daná. Zaplatíte dohodnutou cenu, i když přesáhnu dohodnutý čas.
Jednorázové služby
Služby bez pravidelné správy a bez závazků např.:
-
- Jednorázové nastavení PPC kampaní – od 1 hodiny.
- Spuštění inzerce ve vyhledávačích zboží – 0,5 h na spuštění inzerce, 0,5 h na základní optimalizaci na každý „zbožák“.
- Jednorázová optimalizace inzerce – od 1 h.
- Audit inzerce v Google Ads, Skliku, na Heurece, Zboží.cz atd. – od 1 h.
- SEO audit – od 1 h.
- Nastavení Google Analytics, marketingových kódů v administraci e-shopu, propojení reklamních systémů s e-shopem – 1 h pro všechny Google služby.
- Napojení Heureka a Shoptet recenzí do Google – 1,5 h.
- Základní nastavení Ecomailu a propojení se Shoptetem, vytvoření e-mailových automatizací – od 2,5 h.
- Základní nastavení Facebook účtu pro reklamu, vytvoření FB a IG produktové reklamy – od 2 h.
Cena a rozsah prací
-
- Cena dle rozsahu prací. Většina úprav či nastavení zabere 1 – 2 hodiny.
- Hodinová sazba 3.000 Kč/h + DPH.
Při dlouhodobé spolupráci cena od 2.500 Kč/h + DPH.
Podmínky spolupráce
Jak bude probíhat spolupráce si prosím přečtěte na stránce Podmínky spolupráce. Uvedené ceny jsou bez 21% DPH.